woensdag 12 april 2017

Paasdecoreren...

Paasdecoreren...

 
 Eigenlijk vind ik het leuker dan Kerst; Pasen!
...misschien omdat de decoraties zoveel beter passen in de Landelijke Stijl...
 
 
 
 Nu we de woonkamer aan het opknappen zijn ook maar meteen op jacht
gegaan naar nieuwe meubels, na al die jaren mag dat ook wel een keertje...
Gordijnen heb ik in ieder geval al gevonden!
Gewoon bij de Ikea, mooi linnen in een prachtige kleur
 en de eerste muren staan in de kalkverf... 

 
Tijdens het snoeien van onze wilgen kreeg ik ineens zin om mijn eigen
 Nimbus 2000 te maken haha!
...al lijkt hij volgens mijn wederhelft meer op een vuurflits ;)
(voor wie het bovenstaande even niet kan volgen...Harry Potter)


...De eerste vogelbabies zijn inmiddels uit het ei gekropen in onze tuin...
Het ene nestje zit onder de rieten kap, het andere nestje in de beukenhaag naast de keukendeur,
 wat een vertrouwen hebben de tortelduifjes toch ieder jaar weer in ons...
 
 
...En de bloesem begint ook alweer prachtig uit te lopen...
Je ruikt de Lente als je buiten loopt!
 

Alvast hele fijne Paasdagen toegewenst!