vrijdag 17 februari 2017

Sneak Preview!

Sneak Preview!

 
Het afwerken van het huis verloopt nu eindelijk eens een keer op rolletjes!
Alles wordt nog mooier dan ik in mijn hoofd had en dat is zo super!
Ik sta daardoor natuurlijk te popelen om alles op mijn blog te delen,
 maar dan wil ik het eigenlijk helemaal afgestyled hebben ...
Maar toch...hierbij alvast een sneak preview:
 
De eikenhouten vloer en massief eikenhouten deuren/kozijnen in de slaapkamer,
alles zelf ontworpen en gemaakt!....

 
De eikenhouten walk-in-closet in wording,
 Naar eigen ontwerp en vooral het opmeten van de schoenenkast was hilarisch;
 alle schoenen erbij gepakt en opgemeten en iedere plank afzonderlijk is straks exact op maat voor mijn cowboylaarsjes, hoge hakken, lage hakken enz...
Custom-build-the-next-level zullen we maar zeggen hahaha!


 En buiten de eikenhouten houtopslag waar straks een rieten afdak op komt...
(nu dient hij even als opslag om al het eikenhout dat nog verwerkt moet worden droog te houden)
 
 
Ook de ouderwetse waterpomp tegenover de houtopslag staat al voor het grootste gedeelte...
Stond ook al heel lang op het verlanglijstje...

 
Kortom, zoveel leuke dingen die nu langzamerhand allemaal afraken...
Wordt vervolgd!!
Een fijn weekend toegewenst!