zondag 29 januari 2017

Cold outside, warm & cosy inside...

 

Cold outside, warm & cosy inside...

 
De eerste weken van het nieuwe jaar begonnen meteen goed,
 we werden getrakteerd op sneeuw, vrieskou en ijs op de sloten, 
gelukkig is het binnen warm en knus!
 
 
De open haard maakt overuren op dit soort dagen,
 beste aankoop ooit en heel vaak op mijn blog te zien uiteraard!
Eerste wat we hier in huis ingebouwd hebbben en al zoveel plezier van gehad...
(en daar zijn de poezen het volledig mee eens)
 
 
...Hier en daar weer wat verplaatst en opnieuw gestyled...
Ik ben nog steeds verliefd op mijn kruik,
 meestal fungeert hij als lamp, maar zo af en toe ook "gewoon" als kruik!
( ik moet er gewoon nog eentje bijvinden dus haha!)
 
 
 
...Altijd wel weer lekker om je huis weer fris en "leeg" te hebben na alle feest-decoraties
 van de Decembermaand, de rust is weer wedergekeerd in het interieur!
 
 
Dit prachtige roodborstje volgt me de laatste tijd overal,
 wat zijn het toch schitterende kleine beauty's!
 

...En wat leverde al die kou toch weer prachtige plaatjes op!
Een schaatstocht langs de molens van Kinderdijk blijft een belevenis, het ijs "zong" en kraakte
 gruwelijk maar wat heerlijk om in zo'n mooie omgeving over het ijs te zoeven...

 

 
Een hele fijne week toegewenst!