donderdag 1 december 2016

Wintermaanden...

Wintermaanden...

 
Ook al is de lente mijn favoriete seizoen en ben ik gek op zwoele warme zomeravonden,
 de winter hier op het platteland is een heerlijke tijd!
Niks leukers om dan in huis overal knusse hoekjes te creƫren van waaruit je
 van de prachtige winterse taferelen buiten kunt genieten...
 

 
Ook in de keuken is het gezellig,
 alleen al door de geur van de verse warme appeltaart uit de oven!

 
...En van de geur van een heerlijke versgemalen cappucino met Soja-latte!
We hebben hier in de keuken een speciaal "koffiehoekje",
 nu drink ik zelf geen koffie maar ik mocht gelukkig wel het koffie-apparaat uitzoeken,
...ik blijf natuurlijk wel de stylist hier in huis haha!
 
 
 
 
Het ijzeren sjabloontje met ster zat ooit gratis bij een tijdschrift, blijft leuk!
(houten onderzetters via landelijkestijlenwonen.nl)
 
 
 ...En terwijl we het vuur in de open haard nog even opstoken,
 zitten de poezen lekker voor het raam van het uitzicht te genieten...
 
 
 
...Natuurlijk staan er overal windlichten en kandelaars te branden...
Onmisbaar in deze donkere maanden en eigenlijk het eerste wat ik doe
 als ik thuiskom, overal de kaarsjes aan...heerlijk!

 
 
Lekker wegkruipen in de bank met een warme plaid en een goed boek,
 dikke sokken aan en zachte muziek op de achtergrond...
Geen straf om zo een vrije dag door te brengen!


...En in deze Sinterklaastijd natuurlijk met pepernoten en chocoladeletters!
Alvast een heerlijk weekend toegewenst!