woensdag 21 december 2016

It's beginning to look a lot like Christmas...

 

It's beginning to look a lot like Christmas...

 
Het jaar is echt omgevlogen en Kerst staat over een paar dagen
 voor de deur, tijd om het huis in kerstsfeer om te toveren...
 
 
 
Dit jaar geen uitbundige kerstversiering maar sober en ingetogen...
De stenen duif in de krans heb ik ooit bij Jeronimus in Breda aangeschaft,
ik vind hem nog steeds prachtig!
 
 
 Verder een schattig mini-kerstboompje op de schouw en kerstgroen aan het gebint ...
(alles via het hippe ZIZO Bloematelier www.zizobloemenstyling.nl )
 

De "kerstballen" heb ik dit jaar zelf gemaakt, ik had iets in
mijn hoofd maar kon het nergens vinden, dus dan maar zelf aan de slag!
Ik heb verschillende maten piepschuimballen met muurvuller bedekt,
 daarna met kalkverf geverfd en er stippen met nagellak op gezet...
 

 
 
...Kon ik me daarna weer uitleven op een mooi gedekte tafel,
dat vind ik altijd zo ontzettend leuk om te doen!  
 ...mooi servies en bestek op tafel, subtiele kerstversieringen
 en natuurlijk heel, heel veel kaarslicht ...

 
...Ik gebruik graag rustige, warme kleuren in de landelijke stijl,
met stoere materialen als hout en ijzer...
 

Het Kerstdiner zelf is zoals hier iedere dag volledig plantaardig,
 oftewel "vegan", echt superlekker en gezond!

Alvast hele fijne Kerstdagen toegewenst!