maandag 4 juli 2016

UItbreiding van het To-Do-lijstje...

 

Uitbreiding van het To-Do-lijstje...


Op een rondje hier door de omgeving zag ik deze prachtige zwarte luiken op een
 oude boerderij, precies wat hier op ons boerderijtje nog ontbrak!
Ook die gaan we dus binnenkort maken...  
 
 
...De lijst met klussen zou eigenlijk korter moeten worden, maar in plaats daarvan groeit ie alleen
 maar haha!  Het is natuurlijk sowiezo al leuk om op zoek te gaan naar ouderwetse
 "gehengen", "duimen" en "luikwervels" ... alleen die namen al!
 
 
En ik heb de smaak te pakken met kunstbloemen...
...waren nepbloemen jarenlang eigenlijk "not-done", tegenwoordig is de kwaliteit
verschrikkelijk goed en zijn ze niet meer van echt te onderscheiden...
Deze takken vond ik bij "Woonstore", ik moest echt even goed kijken, maar ze zijn dus hartstikke nep!
 
 
En ook deze rozen komen bij "Woonstore" vandaan, ze zijn zo ontzettend
 goed gemaakt, je ziet gewoon geen verschil met echte rozen, alleen blijven deze eeuwig mooi!
Het mandje nam ik ook maar meteen mee, voor straks als de slaapkamer af is...
 

De slaapkamer wordt zo gaaf met de eikenhouten vloer en de walk-in-closet!
Kan gewoon niet wachten tot het af is, kan ik eindelijk alle kleding weer fatsoenlijk opbergen,
verbouwen is leuk, maar ook behelpen op z'n tijd dus ben ik blij dat we nu in de afwerkingsfase zitten!
 
 
Alvast een hele fijne week toegewenst!