zondag 10 april 2016

Oude Franse luiken...

Oude Franse luiken...

 
Als echte Frankrijk-fan wilde mijn man al jaren louvre-luiken naast
 de openslaande deuren van het terras...
Ik had er eigenlijk helemaal geen beeld bij, maar ging toch mee op zoek...
 
 
En we hebben ze vorige week gevonden!
...echte oude, met oud verroest beslag...en precies de goed maat!
(via www.oudnieuwsbrocante.nl)
 

En wat staan ze gaaf!!
Ze staan nu nog los naast het kozijn want de achterkant van het huis moet nog
 afgestuckt worden maar wat een sfeer geeft dat aan het terras!
Ik waan me iedere ochtend dat we hier met dat heerlijke voorjaarsweer ontbijten in Frankrijk...

 
Dat zo'n kleine verandering zo'n impact kon hebben op het totaalplaatje had ik echt niet verwacht...
en dat terwijl ze nog niet eens echt aan het kozijn hangen haha!
Of zoals mijn man fijntjes opmerkte..."je gaat het pas zien als je het doorhebt"... ;)

 
Vive La France!
En dan sluiten we natuurlijk ook maar even af in het frans; Au revoir et à bientôt!
 
P.S....
 Hier klussen, een drukke baan, paarden en een halve kinderboerderij verzorgen...reageren op andere blogs komt er de laatste tijd niet altijd van, maar ik lees al jullie blogposten wel met heel veel plezier!
Een hele fijne week toegewenst!