zondag 31 januari 2016

Decorating...

Decorating ...

 
De wintermaanden zijn bij uitstek de tijd om in huis lekker te schuiven en te decoreren
 met accessoires en om heel, héél veel kaarslichtjes aan te steken...
De afgelopen week van alles veranderd en verzet en oude decoratiespullen van zolder gehaald...
 
 
Hier in huis zijn het vooral sobere en natuurlijke decoraties die de boventoon voeren,
 het houten hertenbeeld en de ijzeren windlichten heb ik ooit gekocht bij Riviera Maison,
de poes is een exclusief en uniek exemplaar (niet te koop)

 
 
Deze mooie oude ballusters van Aura Peeperkorn heb ik pas bij
 landelijkestijlenwonen.nl gekocht, je kunt ze op zo veel verschillende manieren stylen,
 de ene keer zet ik er kaarsen op, de andere keer een windlicht ...


 
 
 
... of gewoon zonder iets ...
... het zijn al zulke mooie en aparte objecten van zichzelf ...
 
 
 Ik heb onlangs ook nog een groter formaat van de Antique Bubble Lights van Hoffz bijbesteld
Wat zijn dit mooie windlichten, ze geven zo bijzonder licht!
(via Molitli.nl )


 
 Mijn stenen ram ben ik nog lang niet zat en het stenen kruikje kocht ik jaren geleden
 voor een habbekrats bij een brocante-winkeltje in een dorpje verderop...

 
 
Maar de allermooiste decoratie in ons huis zijn deze twee boeventronies...
...ze wilden best even 1 minuut stilzitten en poseren voor een Staatsieportret maar zoals je ziet straalt de ondeugendheid er van af haha!
 
 
 Alvast een hele fijne week toegewenst!