donderdag 15 oktober 2015

Rotan & Brocante

Rotan & Brocante

 
Tijdens onze vakantie deze zomer kreeg ik deze prachtige brocante soepterrines cadeau...
...ze zijn echt oud en heel mooi van model, ik had al heel vaak op marktplaats gezocht,
 maar nu werden ze me zomaar cadeau gedaan!   
 

Ik houd heel erg van mooie serviezen en vind het heerlijk om de tafel mooi te dekken
 in stijl, ik gebruik mijn serviezen ook echt en ze staan zo leuk in de keuken,
 deze soepterrines maken het helemaal af, ben er superblij mee!
 
 
Had mijn man pas een heel mooi boeket voor me meegenomen,
deze paarse bloemetjes zaten er ook in (geen idee hoe ze heten)
... toen de andere bloemen begonnen te verwelken heb ik deze er uit gehaald en gedroogd,
 in deze vaasjes gezet en ze blijven nu al een paar weken mooi! 
 
 

Meteen maar even wat nieuwe hoekjes gestyled, alvast een beetje in de herfstsfeer...
 
 
Nu we richting de herfst gaan komen hier ook de koude-dagen-accessoires weer tevoorschijn.
Hier zal nooit echt bont de deur binnen komen vanwege het afschuwelijk dierenleed
 maar deze nep-bontplaid is net zo prachtig!
En waarom zou je nog zoiets vreselijks financieren en in stand houden
 als je net zo mooi fake kunt kopen?!
 
 
Deze gave rotan trunk vond ik bij neyslifestyle.nl
 Als de slaapkamer straks af is wil ik hem aan het voeteneind van het bed zetten, nu staat ie voorlopig even in de woonkamer achter de bank, daar staat ie eigenlijk ook hartstikke leuk! 
 
 
 
 
 
En deze stoere Frozen windlichtjes van Riviera Maison kocht ik voor de helft
 van de prijs in de uitverkoop, ze geven zulk mooi licht, heerlijk al die lichtjes in huis
 nu het buiten kouder word en het begint te schemeren...
 

 Alvast een heel fijn weekend toegewenst!