vrijdag 30 oktober 2015

Herfst

Herfst

 
Het is inmiddels herfst maar echt koud is het nog niet, met een warme plaid,
 gezellig de kaarsjes aan en warme sojachocolademelk en pepernoten is het heerlijk om buiten
 bezig te zijn en de tuin winterklaar te maken!

 
De laatste appels hebben we van de bomen geplukt en wat zijn de
 spinnewebben mooi in het ochtendzonnetje!



De pony's hebben hun wintervacht al, het zijn 2 schattige teddybeertjes geworden en wat is het toch ieder jaar weer een prachtig gezicht om het blad van de bomen bruin te zien verkleuren...

 
Degenen die mijn blog volgen weten dat ik afgelopen zomer mijn lieve paard heb
 moeten laten inslapen, maar het leven kan raar lopen en soms komen dingen zomaar
 onverwacht op je pad en rijd ik nu op de zoon van mijn paard!
Natuurlijk was dat in het begin best emotioneel maar wat fantastisch
om dit mooie paard te mogen berijden!
Het zadel en hoofdstel van zijn moeder passen precies, hij is dan ook echt een kopietje van zijn
 moeder, alle spullen dus maar afgestoft en in het vet gezet zodat alles weer mooi glimt
De spierpijn is alleen ietsje minder helaas haha...

 
In huis ben ik weer lekker aan het schuiven geweest, deze prachtige kruik
 heb ik cadeau gekregen, ik mocht hem zelf uitzoeken, ben er zo blij mee!
Nu nog mooie takken vinden om er in te zetten...
(via landelijkensoberwonen.nl)
 
 
Mijn Hoffz haardhoutmand was ook eindelijk binnen, ik heb er even op moeten
 wachten want ze waren overal uitverkocht. Ze zijn ook zo prachtig!
 
 
De kleur kalkverf voor in de woonkamer is inmiddels uitgezocht, na verschillende tinten uitgetest te hebben, is de keus op Leem van Carte Colori gevallen, handig hoor die proefpotjes!
Nu nog de tijd vinden om aan de slag te gaan...
 

Een heel fijn weekend toegewenst!