zaterdag 5 september 2015

Wensen-(was)lijst...

Wensen-(was)lijst...

 
 Al een tijdje heb ik zo'n lijstje (die velen met mij waarschijnlijk hebben)
 met allemaal dingen die je nog graag voor in je huis zou wensen...
Nou dat lijstje is inmiddels in 1 klap een stuk ingekort!
Want onlangs vierde ik mijn verjaardag en ik ben echt verschrikkelijk blij met de prachtige
 spullen die ik van mijn verjaardagsgeld kon kopen, echt dingen die ik al heel lang op dat
verlanglijstje had staan, en dan vooral heel veel Hoffz-spulletjes...
 
 
 
 
...ik wilde namelijk nog heel graag een kleine schaal voor onder mijn windlicht...
 
 
...en deze schitterende kandelaars en vijzels zocht ik ook al een tijdje... 
 
 
 
 ...ook deze prachtige houten ornamenten hebben inmiddels een mooi plekje in huis gekregen...
(alles via landelijkestijlenwonen.nl)

 
...zo'n gave ronde houten bak zocht ik al heel lang in een kleinere versie, eindelijk gelukt! Ik vond hem bij "Landelijk & Sober Wonen", wat ontzettend leuk trouwens om bij Carola binnen te mogen kijken, haar interieur is in het echt nog veel mooier dan op de foto's in de WLS!
 
 
...ook deze Antique look bubble windlichten van Hoffz vond ik al zo lang leuk...
 
 
 
...en met deze houten amuseplankjes kun je ook alle kanten op...
(via dewilgengaarde.com)
 
 
Wat is dat leuk om een keer helemaal los te gaan en in 1 klap zoveel wensen uit te kunnen laten komen!
  We zijn hier inmiddels weer aan het klussen geslagen en ik hoop dat ik over niet
 al te lange tijd eindelijk foto's kan plaatsen van hoe alles geworden is.
Een heel fijn weekend toegewenst!