zaterdag 12 september 2015

Badkamer inkopen...

Badkamer inkopen...

 
Nu we weer met klussen zijn begonnen in huis ben ik ook weer om me heen
 aan het kijken om de badkamer straks mooi in te richten...
Naast tegeltjes en kranen uitzoeken moeten er natuurlijk ook mooie zachte handdoeken,
 zeepjes en andere leuke decoratiespullen komen!


Deze oude vergrijsde plukladder vond ik bij Landelijk & Sober Wonen, hij was eigenlijk een stuk langer maar ter plekke hebben we er een stuk afgezaagd zodat hij de goede lengte voor onder ons schuine dak heeft (en zodat hij in mijn auto paste) hilarisch natuurlijk en mijn man vond het in eerste instantie helemaal niets..."wat moet je nu met een ladder in huis??"... nou dit dus!
(landelijkensoberwonen.nl)

 
 
 
De Hammam-doeken zijn van Zusss
Het prachtige oude kruikje is van Aura Peeperkorn
 
 
 
Ik had al heel lang deze stoere krukjes bij "Landelijke Stijl & Wonen"
 zien staan en deze grove mand van Hoffz is zo gaaf!
De grap is dat de krukjes ook nog eens echt heel lekker zitten... 

 
 
Uiteraard moest er ook nog een mooie spiegel komen, toen we dit exemplaar zagen bij
 Neys Lifestyle waren we allebei meteen verkocht, een grote spiegel in het model van een
 frans "ossenoog", wat zal ie straks gaaf staan in de badkamer!
Ik zag daar trouwens nog veel meer leuke dingen staan, dus ik ga op zeker een keer terug!
 

Voordat ik alles ook echt neer kan zetten moet er nog heel wat afgeklust worden,
 maar de voorpret is eigenlijk net zo leuk...
Een heel fijn weekend toegewenst!