zaterdag 9 mei 2015

Plannen maken...

Plannen maken... 

 
We hebben jammer genoeg wat vertraging opgelopen met het klussen in de woon en slaapkamer, maar intussen kon ik het niet laten en heb ik mijn nieuwe beddengoed in gebruik genomen...
...een nieuw 4-seizoenen dekbed, kussentjes, plaids, heerlijk wakker worden zo!
 
 
Zo liggend onder de dekens ben ik al weer volop plannen aan het maken voor de volgende ruimte die nog aangepakt moet worden... de badkamer!
Tijdens het bouwen van het nieuwe dak is het dak boven de badkamer er af geweest, we moesten een gedeelte wegbreken en in ons enthousiasme hebben we toen meteen maar het grootste gedeelte van de badkamer weggesloopt...
Nu staat er alleen nog een half muurtje met de wasbak er aan vast en de douche staat er ook erg ongezellig bij met nog maar een paar tegels op de muur...
Maar goed, omdat alles in dit huis aangepakt moest worden en je nu eenmaal maar 1 ding tegelijk kunt doen, staan het nieuwe toilet, de tegeltjes en kranen dus allemaal nog keurig verpakt in dozen te wachten...
Tijd om nu maar eens concrete plannen te maken en de badkamer uit te tekenen! 
  
 
Onder dit raam moet de dubbele wasbak komen, met eiken onderkastjes.
Tanden poetsen terwijl je uitkijkt over de boomgaard en weilanden, in de zomer lekker met het raam open!
Plannen maken is zo leuk!
 
 
 
Ik was trouwens al een tijdje op zoek naar een mooie lamp voor in de woonkamer, en ik heb deze prachtige lampenvoet gevonden bij Landelijke Stijl & Wonen.
Een soortgelijke kap had ik thuis nog wel maar alleen niet in de goede kleur.
De eigenaresse van deze winkel raade me aan om de kap gewoon in de goede kleur te verven en zij heeft deze Rustica krijtverf van Painting the Past voor me uitgezocht in de kleur "Pewter".
Thuis de volgende dag meteen aan de slag gegaan en ik ben echt superblij met het resultaat! 
 
 
In mijn volgende blog plaats ik nog een lamp-metamorfose van een kruiklamp waar ik nu mee bezig ben.
 Een heel fijn weekend toegewenst!