donderdag 30 april 2015

Photo-diary & Genomineerd!

Photo-diary & Genomineerd!


Zo dan!
Word je in dezelfde week gevraagd om een photo-diary bij te houden voor
 "De Wemelaer" en word je genomineerd voor de "Liebster Award"  

Ik kreeg de volgende vragenlijst voor de nominatie van Liebster Award: 
V: Ben je tevreden hoe en waar je woont?
A: Iedere ochtend als ik wakker word prijs ik mezelf gelukkig dat ik zo mag wonen, in mijn droomhuis op het platteland met mijn geliefde dieren om me heen, heerlijk midden in de natuur, mijn droom is wat dat betreft 100% uitgekomen!
 
 

V: Staan er grote veranderingen op stapel in of om je huis?
A: Ja, we willen heel graag een houtgestookte RayBurn Cooker in de keuken, daarvoor moet er heel wat verbouwd worden want er moet een schoorsteenpijp vanuit de keuken door de 1e verdieping en door het rieten dak,  best wel een ingrijpende klus en over pakweg 2 jaar willen we de stal platgooien en in oude stijl terugbouwen met eiken gebinten, plannen genoeg dus!
 
 
V: Ben je vaak veranderd qua woonstijl?
A: Nee niet heel erg, ik heb bijvoorbeeld mijn 2 witte leren banken al 21 jaar, ze zijn nog steeds van superkwaliteit, maar ik wil ze nu wel laten herstofferen met een mooie grijze/taupe stof, dat witte leer kan echt niet meer! Ik had het vroeger iets klassieker, maar al wel redelijk rustig, ik heb nu alleen veel meer sobere accessoires van hout en steen en heb mijn houten kasten en tafeltjes vergrijsd, dat past in dit huis veel beter.
 
 
V: Heb je een beroep dat met wonen te maken heeft?
A: Nee, ik werk als PA voor een CEO van een groot internationaal bedrijf, ik geef wel vaak tuin- en woonadvies en help mensen met inrichten, tot nu toe puur voor de lol, maar wie weet?
 
V: Heb je spijt van iets wat je in huis hebt toegepast?
A: Nee, omdat we hier meteen gingen wonen tijdens de verbouwing hebben we alles goed doordacht gedaan, we hebben dit huis van bouwval tot wat het nu is opgebouwd en we zijn overal blij mee!
 
V: Wat is je dierbaarste bezit?
A: Mijn dieren en mijn foto's! 
 


 
V: Zou je ergens meer tijd aan willen besteden?
A: Ik zou het liefst 24/7 mijn tijd aan mijn dieren besteden, maar er moeten natuurlijk ook andere dingen gebeuren haha!
 
V: In welke kledingstijl loop je het liefst?
A: Je kunt mij uittekenen in een zwarte skinny of een ripped jeans met stoere laarsjes eronder en een wit t-shirt met opdruk erboven, in de winter voeg ik daar een lang vest en een lekker shawl aan toe haha! Om mijn pols altijd een stoer horloge met een hele rits armbandjes.
 
 
V: Wat staat er bovenaan op je verlanglijst?
A: Gezond blijven!
 
V: Heb je plannen om een bepaalde opleiding/cursus/workshop te volgen?
A: Ik zou graag op schilderles willen als ik ooit tijd heb.
(schilderij van onze zeilboot de "Sunrise", gemaakt door de 1e eigenaar)
 
 
V: Heb je andere hobby's buiten je passie voor wonen?
A: Ik ben gek op tuinieren en skiƫn, daarnaast vang ik afgedankte en gehandicapte dieren op...om 's ochtends de staldeuren open te doen en al die blije koppies te zien die met luid kabaal naar buiten vliegen, hollen, hinken en rennen...dat is onbetaalbaar!

 
De photo-diary van De Wemelaer verschijnt binnenkort, ik zal t.z.t.een link plaatsen op mijn blog, alvast een heel fijn weekend toegewenst!