vrijdag 10 april 2015

Kleur en ontkleuren...

Kleur en ontkleuren...

 
De week na pasen begon goed, ik wilde al heel lang een stenen ram, maar ik kon er hier in de buurt nooit 1 vinden, maar gelukkig verkochten ze ze nu ook bij Landelijke Stijl en Wonen en dat is voor mij vlakbij,
dus....staat er nu eindelijk zo'n prachtige (loodzware) ram op de schouw!

  
 
De afgelopen week ben ik aan de slag gegaan met de tip van het blog "Huisje Weltevree" om zelf loogbeits te maken (een glazen pot vullen met schoonmaakazijn en daar een paar dagen een Brillo-schuursponsje in leggen)
Nou dat werkt! Ik had nog 2 teak tafeltjes die allebei teak-oranje waren en die nu prachtig vergrijsd zijn! Zo leuk om van andere bloggers zulke handige tips te krijgen! Ik ben er blij mee!

 
Schreef ik nog in mijn vorige post dat ik nooit kleur in huis heb maar alleen voor bloemen af en toe een uitzondering maak...
Kreeg ik een paar dagen later dit prachtige boeket met pastelkleurige rozen en witte ranonkels....
...een explosie van geur en kleur, zo mooi!

 
 
En als we dan toch met kleur in de weer zijn...
 
  
 
Een heel fijn weekend toegewenst!