zaterdag 14 maart 2015

Hopen op een mooi voorjaar...

 

Hopen op een mooi voorjaar...

 
De afgelopen weken waren hectisch waardoor het bloggen even op een laag pitje stond, mijn lieve paard is bezig met haar laatste levensfase wat heel veel verdriet met zich meebrengt...
Ik hoop dat het gauw een mooi voorjaar wordt zodat ze nog wat tijd in de wei kan doorbrengen met onze 2 (ook hoogbejaarde) pony's en dat we haar daar op een mooie zonnige dag rustig mogen laten inslapen...
 
 
 
 
In huis zijn we wel doorgegaan met de verbouwing, de muren zijn geverfd en eindelijk slapen we weer in een normaal bed.
De muren zijn geverfd met kalkverf van Carte Colori in de kleuren "Madonna" en "Colosseum".
Voorlopig hebben we een oude stallantaarn opgehangen, maar ik ben nog op zoek naar een mooie grote kristallen kroonluchter.


 
Binnenkort gaan we de eikenhouten vloerdelen ophalen bij kastanjehout.nl in Langbroek, we hebben mooie vergrijsde vloerdelen van 3,5 cm dik en 23 cm breed uitgezocht.
Daarna gaan we aan de kledingkasten beginnen, ook daarvoor gebruiken we eikenhout.
De kasten worden allemaal op maat ingebouwd omdat normale kasten niet passen onder het schuine dak. 

 
Aan de voorkant en zijkanten willen we straks graag oud gemaakte houten shutters voor de ramen, aan de achterkant niets want daar kan niemand naar binnen kijken dus houden we graag vrij uitzicht over de weilanden. Niets fijners dan wakker worden door de zon die op je gezicht schijnt!
 

Pas geleden kreeg ik deze schitterende rieten trunk cadeau, hij staat nu in de woonkamer maar ik wil hem straks naast het bed zetten, ben er superblij mee!
Ook vond ik nog een mooi Hoffz kandelaartje, nu nog een wat grotere erbij zoeken en dan is het setje compleet!



 Ik wens iedereen een heel mooi voorjaar en een heel fijn weekend toe!