donderdag 26 maart 2015

A touch of Spring...

A touch of Spring...


We hebben al heel wat prachtige warme voorjaarsdagen achter de rug, de paardjes lopen heerlijk in de wei en in de tuin zijn we al weer volop aan het snoeien...

 
 Langs onze sloot staan een paar kronkelwilgen en ieder jaar halen we er hele bossen paastakken van af.
Familie en vrienden zijn er blij mee en ik heb ze zelf ook in huis gehaald, het geeft een heerlijk voorjaarsgevoel!
 
 
 
Binnenkort gaan we de woonkamer leeghalen om het plafond en de wanden glad te stucken, nu zit er nog granol op de muren, wat een verschil met de rest van het huis waar alles al in de kalkverf staat!
De afgelopen week heb ik deze houten bak op de kop getikt, ik viel er meteen voor, wat is hij leuk!
 
 
 
Buiten zijn de eerste viooltjes inmiddels weer geplant en we hebben ook al buiten kunnen lunchen!
Ik maak altijd mijn eigen verse kruidenboter, het recept is heel eenvoudig:
- 1 bakje Alpro halvarine
- Zeezout (gemalen)
- 2 teentjes knoflook
- verse bieslook
Omdat ik plantaardige boter gebruik is het lang houdbaar en ook nog eens gezond en dierenleedvrij!

  
Alvast een heel fijn weekend!