woensdag 7 januari 2015

Nieuw jaar, nieuwe kleuren

Nieuw jaar, nieuwe kleuren

 
Ben begonnen met het verven van de slaapkamer, het wordt zo gaaf!
Ik hoop dat ik er gauw foto's van kan plaatsen.
Tussendoor meteen maar de verf aan het uitzoeken die we straks voor de woonkamer en keuken gaan gebruiken, best lastig kiezen want er zijn zoveel mooie kleuren! Voor inspiratie ben ik mijn stapel woontijdschriften nog maar een keer aan het doorbladeren en ik kijk natuurlijk ook op alle woonblogs! 
 
 
Tijdens een shoppingtripje in het pittoreske Bergambacht deze prachtige vergrijsde wortelkrans gevonden bij "Nana" Groen-Wonen, een hele mooie winkel in Bloem en Woondecoraties. Het is er allemaal schitterend gestyled en je vindt er heel veel mooie merken.(www.nana.nl)
 

 Zelf nog een broodplankje gemaakt van een hele oude eiken plank en deze prachtige broodplank van Aura Peeperkorn gescoord op landelijkestijlenwonen.nl, ze zijn allemaal heel mooi vergrijsd, kan ik weer een mooi hoekje mee stylen!
 
 
Ben ook van plan om een gecapitonneerd hoofdbord voor ons bed te gaan maken als de slaapkamer straks af is, ik heb namelijk nog een grote lap stof over in een mooie taupe kleur. 
Als voorbeeld gebruik ik deze stoel, zo zou het moeten worden... 
Benieuwd of het gaat lukken, ach, we zien wel, het lijkt me in ieder geval ontzettend leuk om te doen!
 


En als het mislukt... dan maak ik er gewoon een paar kussenhoezen van.
Fijne week!