donderdag 11 december 2014

Verbouwingsperikelen

Verbouwingsperikelen

 
  Zo rond de kersttijd heb je toch wel een extra stok achter de deur om een en ander nu eens af te maken want die rommel is niet echt gezellig natuurlijk.
Nu is het boven best lastig klussen, overal balken, schuine kanten en rondingen van de ramen.
 "Even" stucken is er dus niet bij helaas, daarbij is de nok 5 meter hoog, dus sta je continue op ladders en steigers om overal bij te kunnen, best pittig!

 
Echte kerstversiering hebben we dit jaar dus ook niet, want het hele huis staat op z'n kop.
Maar dat mag de pret niet drukken want zo hier en daar heb ik het toch gezellig gemaakt.
Met wat subtiele kerstitems hebben we toch het kerstgevoel in huis!



 Tussen alle verbouwingsperikelen door zijn we bij de importeur van Rayburn geweest om de Cooker van mijn dromen nu eens uitgebreid van dichtbij te bewonderen en om ons goed te laten informeren.
Inmiddels hebben we bedacht dat er zwarte tegeltjes achter de Cooker moeten komen en dat het houten aanrechtblad en de wasbak er aan moeten geloven, mijn man vind dat een belgisch hardstenen blad straks veel mooier staat!
Tja zo gaat dat dus...je begint met een Cooker en voor je het weet gaat je hele keuken op de schop! 
 
 
 
Ik heb ook nog dit stoere Hoffz-notitieboekje cadeau gekregen, ik vind hem prachtig!
Ik denk niet eens dat ik hem echt ga gebruiken, hij is als decoratie namelijk ook erg mooi, ik heb hem hier in een Hoffz-schaal neergelegd.


Had ik deze week nog een mazzeltje dat ik een mooie grijze plaid voor een tientje(!) geshopt heb voor de koude winteravonden.
Heerlijk om lekker in weg te kruipen met een goed boek en een kop warme chocolademelk!

 
Fijn weekend, wij gaan hier weer volop klussen!