vrijdag 19 december 2014

De laatste loodjes...

De laatste loodjes...


Terwijl het buiten steeds guurder en kouder aan het worden is, wordt het binnen steeds knusser en warmer. We schieten nu aardig op met de verbouwing en geleidelijk aan kan ik al weer wat spullen boven kwijt.
Alle spullen van boven staan namelijk al die tijd al opgestapeld in onze woonkamer, rekken met kleding, boeken en ons bed, het is een soort van kamperen in eigen huis.
 


 
Eerst moeten we dus boven de eiken vloerdelen leggen en de walk-in-closet afmaken, dan pas kunnen het bed en de stapels kleding naar boven.
Zodra boven alles af is gaan we de woonkamer onder handen nemen voor een opfrisbeurt.
 Op de muren en het plafond zit nu granol en dat moet worden gladgestuckt om daarna alles met kalkverf af te kunnen werken, heel veel zin in!
En dan...dan gaan we de keuken op stelten zetten haha! 
Nee...vervelen doen we ons hier niet.
 
 
Vandaag bij mijn favoriete woonwinkel Landelijke Stijl & Wonen langs geweest om onze Hoffz spiegel op te halen, eindelijk heb ik de ruimte om hem op zijn plek te zetten, hij komt in de hal te hangen (hier staat hij nog).
 In de hal moet er nog wel het 1 en ander afgewerkt worden maar dat kan ook als de spiegel hangt.
 
 
Ik vind de details van de spiegel zo mooi!
Het is echt een pronkstuk in je huis, ik ben er echt zo ontzettend blij mee! 
 
 
 
Ik wens iedereen een heel fijn weekend!