vrijdag 7 november 2014

Herfsttaferelen

Herfsttaferelen


Als ik 's ochtends wakker word en de ganzen op doortocht met luid gegak over ons huis vliegen kan mijn dag niet meer stuk, ik blijf het een heerlijk geluid en een prachtig gezicht vinden!
 
 
 
De herfst heeft zijn intrede gedaan en de beukenhaag en de eik kleuren prachtig bruin.
De leilindes en platanen zijn weer gesnoeid en aan de buitenkant van het huis hebben we de oude groen geschilderde planken vervangen door brede planken van eikenhout, daar hebben we nooit meer onderhoud aan!




De open haard gaat 's avonds weer lekker aan en het hele huis ruikt naar versgebakken warme appeltaart terwijl Frank Sinatra een prachtige ballad zingt op de achtergrond.

 
 
Onze poes en ons konijn nestelen zich om beurten in het warme rieten mandje voor de openslaande deuren, het is binnen nu beter vertoeven dan buiten vinden ze, van mij hebben ze groot gelijk! Ook nog een tortelduifje in huis gehad om op te knappen, zoals ze zich nestelde op een bol van takken was het een prachtig levend decorstuk!
 
 
 
Tussen de verbouwingsrommel door toch nog wat gezellige hoekjes gecreƫerd, ik ben gek op kaarslicht, dat geeft zoveel warmte en sfeer!
Pas nog een lief Hoffz-cadeautje gekregen, daar heb ik mijn zelf gemaakte veren-oorbellen aangehangen, staat zo leuk!



Ik wens iedereen een fijn weekend!