woensdag 3 september 2014

Work in progress

Work in progress...


De afgelopen dagen druk geweest met de tuin, erg leuk al die buxussen, maar ze moeten wel geknipt worden en dat kost tijd, heel veel tijd! Tussendoor moet er natuurlijk ook gewerkt worden en aan het huis is er dus niet veel gedaan helaas, mede door de regen ligt het stucken buiten even stil, dus heb ik nu een soort van slotgracht om het huis voor de nieuwe drainage en moet je heel goed uitkijken waar je loopt!

 
Tussendoor genieten we natuurlijk wel van de tuin als het zonnetje zich laat zien en de 1e mand met stoofpeertjes is inmiddels afgeleverd bij moeders, zo lekker kan ik ze zelf niet maken!

 
Onze ganzen genieten trouwens ook van de tuin! Ze zijn erg gezellig en helpen graag mee met het opruimen van takken en bladeren haha!
 


Ook deze mussenfamilie komt er graag bijzitten als we buiten ontbijten, heerlijk om in de weekenden de dag zo te beginnen!

 
Ik heb inmiddels een nieuwe volg-gadget geïnstalleerd, ik hoop dat dit wel de goede is en dat deze werkt, ik hoor het graag!