donderdag 4 september 2014

Woonshoppen!

Woonshoppen!


Als ik iets graag doe is het leuke spullen voor mijn huis uitzoeken. Nu heb ik inmiddels een stevige Hoffz-verslaving ontwikkeld en dan is het prettig om een waanzinnig leuke winkel in de buurt te hebben waar ik zo nu en dan aan die verslaving toe kan geven.
Het sfeertje bij Landelijke Stijl en Wonen in Krimpen aan den IJssel is zo ontzettend leuk! Afgelopen week heb ik er een paar foto's gemaakt en uiteraard ook weer wat leuke Hoffz items voor mijn huis gescoord.





 Op onderstaande Hoffz-spiegel was ik op slag verliefd. De komende weken mag hij nog in de winkel blijven pronken tot ik hem thuis kwijt kan, ik moet er niet aan denken dat hij beschadigd met al die troep en gereedschappen in huis!


Ik had nog een grote kruik op mijn wish-list staan en die heb ik gevonden! Ook de vergrijsde schepjes kon ik niet weerstaan haha!