zaterdag 23 augustus 2014

Warm welkom

Warm Welkom

 
Wat een ontzettend leuke reacties heb ik gehad op mijn blog, echt waanzinnig leuk om zo verwelkomd te worden, superbedankt!
Ook bedankt voor alle tips, die kan ik goed gebruiken, want het is allemaal nog nieuw natuurlijk. De volgknop is nog een dingetje, want ik krijg steeds een foutmelding, maar daar wordt hard aan gewerkt!
 
Er is 1 plekje in huis dat al aardig af is, nou ja, bijna... toen we dit huis kochten zijn we natuurlijk gelijk aan de slag gegaan met het toilet beneden, want dat was er niet.
Maar ik heb toen direct over de ruwe stuck corifondo en kalkverf van Carte Colori aangebracht, en na al die jaren vinden we dat eigenlijk niet zo mooi meer, dus als we klaar zijn met de rest, worden de muren in het toilet gladgestuckt en doe ik het overnieuw, ik heb toen de kleur "Castello" gebruikt, maar misschien dat ik nu voor een andere kleur kies...
De hal heb ik vorig jaar in de kalkverfkleuren "Taupe" en "Madonna" van Carte Colori gezet.
 

In het toilet en de hal hebben we identieke kristallen kroonluchters opgehangen en de trap naar boven hebben we laten maken van eikenhout naar eigen ontwerp met een mooie uitwaaier aan het eind, ik ben er superblij mee!

 
Het wasmeubel komt van 't Achterhuis in Udenhout, net als de tegeltjes en de Bourgondische Dallen (www.achterhuis.nl)
 

En....het toilet is ook het favoriete plekje van onze poes.....