zondag 24 augustus 2014

Blogger Know How

Blogger Know How


Zo de volgknop is geïnstalleerd (rechtsboven) en het lettertype vergroot!
Was even zoeken, maar het is gelukt :) Ik wil eigenlijk ook de foto bovenin een stuk kleiner, maar dat moet ik nog even uitzoeken, duurt even voordat je alle know how onder de knie hebt.
Vandaag hard gewerkt in de tuin, er valt nog zoveel te knippen en snoeien voor de herfst!
 
 
Nog even wat sfeerplaatjes van mijn nieuwste aanwinst: een wijntafeltje gekocht bij Landelijke Stijl & Wonen in Krimpen aan den IJssel, ik heb een Hoffz-crush, maar kan de spullen nog nergens fatsoenlijk neerzetten, dus maar even de hal ontruimd en wat uitgeprobeerd hoe ik het straks neer zou kunnen zetten.
 

 
Vorige week ook nog 2 rieten manden voor onder de wasbak in de keuken gevonden, de oude manden vond ik te strak en te geel, deze passen veel meer in de landelijke stijl. De keuken krijgt ook een nieuwe verflaag, maar daar ga ik van de winter pas aan beginnen.