maandag 18 augustus 2014

Voorpret

Voorpret

 
Ondanks dat we nog druk aan het verbouwen zijn, kan ik het niet laten om alvast op jacht te gaan naar mooie spullen voor ons huis. Lampen, bijzettafeltjes en bedlinnen, de dozen beginnen zich al aardig op te stapelen! Soms kan ik het niet laten en pak ik dingen uit en ga ik alvast voorstylen, tja, wachten duurt nu eenmaal lang en zo heb ik toch alvast wat voorpret!
 
 
 
Nepalese kruik, windlichten en dienblad van Hoffz
 
  
 
Etagere op de kop getikt op marktplaats gevuld met allemaal heerlijk geurende badspullen. 
 
 
 
 
 
Houten schaal van Hoffz gevuld met zeepjes van Puur Zeep en Sabon, staat straks vast prachtig op een oud krukje in de badkamer.
 
 
 
Pas een mooie mand van Hoffz gekocht voor in de keuken, ik ben ook helemaal weg van de haken van Hoffz, en dan niet met schroeven vastgemaakt maar met echte ouderwetse nagels.
De broodplankjes heeft mijn man gemaakt van resthout, ik vind ze prachtig!
Het uien/knoflookmandje van Riviera Maison vond ik zo leuk, het heeft echt iets frans.
 
 
Fijn weekend!